Art kino Odeon Art kino Odeon

Dvojna prevara

Heojil kyolshim, 2022, Južna Koreja


Režija: Park Chan-wook
Jezik: korejščina

Igrajo: Tang Wei, Park Hae-il

kriminalna drama, 02h18min

05.01.2023 ob 20:00
06.01.2023 ob 18:00
07.01.2023 ob 18:00
08.01.2023 ob 20:00
06.02.2023 ob 20:00


Policija preiskuje smrt moškega, ki je padel s pečine. Detektiv Hae-joon zasliši njegovo vdovo. Ker se ta ne zdi pretirano vznemirjena ob moževi smrti, hitro postane glavna osumljenka. Medtem ko jo zasleduje in opazuje, Hae-joon vse bolj ugotavlja, da ga skrivnostna mladenka neustavljivo privlači …

Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=rs8D_0G1v9E

Korejski virtuoz Park Chan-wook (Stari, Služkinja) je ustvaril svež, igriv in eleganten neo-noir, v katerem se prepletajo detektivka, ljubezenska zgodba in prebliski nepričakovanega humorja. Film je osvojil nagrado za najboljšo režijo na zadnjem festivalu v Cannesu.

Predprodaja kart: Galerija Alga.

kritike
»/…/ zakaj ta film deluje tako sveže, tako elegantno, tako resnično nepredvidljivo, čeprav prepoznamo pravila igre? Odgovor se skriva v čustvih, ki niso vedno najpomembnejša sestavina hladnokrvne detektivke, so pa prefinjeno skrivno orožje pričujoče: naj bo zaplet še tako bogato in domiselno zasnovan, je Dvojna prevara predvsem rahločutna, ganljiva ljubezenska zgodba in šele nato proceduralna uganka; film, temelječ na nečem, kar se zdi kot iskreno duhovna privlačnost med dvema človekoma, ki drug o drugem ne vesta ničesar, a hkrati vidita vse.«
– Guy Lodge, Film of the Week

»V tem novem filmu z manierističnim šarmom se srečata detektivka in melodrama, pri čemer se zdi, kot bi Hitchcockovo Vrtoglavico (Vertigo, 1958), psihoanalitični razmislek pod krinko detektivke, spojil z omamno eleganco Razpoloženih za ljubezen (In the Mood for Love, 2000) Wonga Kar Waija.«
– Jacques Mandelbaum, Le Monde

»Dvojna prevara je izvrstna ljubezenska zgodba in vrhunski triler noir; gledalca ne poziva k iskanju krivca ali reševanju ugank, ki jih ponuja zaplet, temveč ga vabi, da se izgubi v hipnotičnem prepletu napetosti, počasi tlečega poželenja in pretanjenih čustev. Rezultat je zelo osebna in nadvse zadovoljujoča potopitev v čisti film.«
– Giovanna Fulvi, Mednarodni filmski festival v Torontu

»Med številne užitke tega vznemirljivega filma sodi očitno dejstvo, da se režiser Park Chan-wook pri snemanju ni zabaval nič manj, kot se boste ob gledanju zabavali vi. Razburljiva baročna detektivka, prežeta s tiste vrste staromodnim romantičnim fatalizmom, ob katerem zatrepetajo noirovska srca, je zgodba o nemogoči ljubezni – čeprav se bo morda tudi odločni oboževalec vprašal, ali je ravno tako nemogoče obvladati ta pretkani, domiselno spolzki film. /…/ Na najosnovnejši ravni je Dvojna prevara klasična detektivka /…/. Toda pri Parku, prekipevajočem, pustolovskem maksimalistu, ki rad dela ovinke v pripovedi in uživa v plastičnosti medija, ni nikoli nič preprosto. Tokrat se poigrava s časom in prostorom, prepleta preteklost s sedanjostjo ter iznajdljivo uporablja flashbacke in fantazijske sekvence, ki poglabljajo skrivnost, prekinjajo tok dogajanja in usmerjajo pozornost na filmsko ustvarjanje samo. Rezultat je rahlo zbegan in prijetno omotičen gledalec. /…/ Naj bo Dvojna prevara še tako navdihnjena s Hitchcockom, je po obliki, slogu in temperamentu nezgrešljivi Park Chan-wook /…/. Režiser nas že od prvih begajočih trenutkov filma prevzame z lepoto podob in osupljivimi izbruhi svoje brezmejne domišljije. In ko že mislimo, da smo se končno uspeli orientirati, nam še enkrat spodmakne tla pod nogami, vzame sapo in pretrese srce.«
– Manohla Dargis, The New York Times

»Filma ne poganja mehanika zapleta, temveč naravnost hitchcockovski šarm, ki izhaja iz brbotajoče privlačnosti med pokončnim detektivom in premeteno osumljenko /…/. Zagotovo gre za eno najboljših Parkovih del /…/, ki vdahne novo življenje žanru, za katerega ste morda mislili, da ga poznate.«
– Nicolas Rapold

»Detektivska proceduralka Parka Chan-wooka je najbolj romantičen film leta.«
– David Ehrlich, IndieWire