Art kino Odeon Art kino Odeon

Niti besede

Kein Wort, 2023, Nemčija, Slovenija, Francija


Režija: Hanna Slak
Jezik: nemščina

Igrajo: Maren Eggert, Jona Levin Nicolai, Maryam Zaree, Juliane Siebecke, Marko Mandić, Mehdi Nebbou

drama, 01h27min

25.01.2024 ob 19:00
26.01.2024 ob 20:00
27.01.2024 ob 20:00
28.01.2024 ob 18:00


Berlin. Uspešna dirigentka Nina Palček se ravno pripravlja na težko pričakovani koncert Mahlerjeve Pete simfonije, ko jo iz šole obvestijo, da se je njen najstniški sin Lars poškodoval v nepojasnjenih okoliščinah. Odloči se, da bo prekinila vaje in s sinom za nekaj dni odpotovala v počitniško hišo na odmaknjenem bretanskem otoku …

Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=oRffGCrvuCI

Film v Berlinu živeče slovenske režiserke Hanne Slak (Rudar) je intimna drama o materi in sinu; zgodba o zaupanju in posledicah njegove izgube. Svetovna premiera v tekmovalnem programu festivala v Torontu.

Predprodaja vstopnic: Galerija Alga.

 

kritike
»Gre za nekakšno sodobno, starševsko različico Viharnega vrha, v kateri pokrajina postane simbol tolažbe, osvoboditve, ujetosti in razkroja. Vreme zrcali duševna stanja: notranje pretrese, prikrito tesnobo, obup, travmo in odrešitev. To nevihtno naravno kuliso, ki poudarja tako obvladljive kot neobvladljive vidike človeškega obstoja, na otipljiv način ujame izkušena direktorica fotografije Claire Mathon (Spencer, Portret mladenke v ognju). /…/ Introspektivna drama Hanne Slak brezšivno spaja komorni triler o starševstvu s travmatično zgodbo o odraščanju in družbeno razsežnostjo samohranilstva. Osredotoča se na krizo med staršem in otrokom, ki jo dodatno zaostrijo motnje v komunikaciji. S pomočjo ciklične zgradbe se sooča s posledicami, hkrati pa skuša premostiti prepad. Neizrečeni in implicitni elementi prispevajo pomembne plasti napetosti. Delo, ki je v enaki meri mračno in polno upanja, potrjuje režiserkino mojstrstvo pri prenašanju burnih čustvenih popotovanj na filmsko platno.«
– Martin Kudláč, Cineuropa

»/…/ prepričljiv in učinkovito nepredvidljiv /…/ film, ki se razvija nekje med psihološkim trilerjem in počasi tlečo komorno dramo /…/. Ko se že zdi, da bo svoje skrivnosti obdržal zase, se niz stopnjujočih dogodkov elegantno izteče v razplet /…/. Napetost popusti, na njenem mestu pa se pojavi vznemirjujoč razmislek o domnevah, ki jih imamo o otrocih, ter o vprašanjih, ki si jih postavljamo o njih, namesto da bi se spraševali o svoji vlogi v njihovem življenju.«
– Kevin Jagernauth, The Film Verdict

»Zvočno dovršeni in prefinjeni slog slovenske scenaristke in režiserke Hanne Slak se v njenem četrtem celovečercu stopnjuje do nepozabnega crescenda. Rezultat je izjemen film, ki ga dopolnjujejo evokativna glasba Amélie Legrand /…/, edinstvena fotografija Claire Mathon /…/ ter prelomni igralski nastop Maren Eggert.«
– Dorota Lech, Mednarodni filmski festival v Torontu