Art kino Odeon Art kino Odeon

IZIS: RANDOM LOGIC – Audiovizualni koncert elektronske glasbe + I.D.I.O.T

Dvojec Random Logic, torej Gregor Zemljič in Miha Klemenčič, sta nesporna prvaka slovenske ambientalne techno scene. Ta v devetdesetih nadvse plodna ustvarjalca sta do sedaj objavila zvrhan pehar lastne produkcije, ki se jo poslužujejo tudi vrhunski svetovni DJ-ji. Dejavna sta kot producenta različnih popularnih in eksperimentalnih glasbenih žanrov, kreativno pa sta ves čas povezana tudi z ostalimi oblikovalci elektronske glasbe v Sloveniji. Random Logic sta dobitnika nagrade Boomerang za najboljši live techno act v Sloveniji leta 2000, leta 2002 pa njun albumNumrebs prejme naslov najboljšega albuma elektronske glasbe, ki ga podeli Radio France International. Kljub obsežnemu glasbenemu opusu je album Numrebs, ki sta ga izdala pri založbi Tehnika v letu 2001, njun prvi pravi dolgometražec. Celo desetletje po tem je njun pričujoči koncert napoved novega materiala. Težko pričakovana vrnitev pionirjev sodobne domače elektronske glasbe bo potekala v izbrušeni avdiovizualni podobi. (Avtor fotografije: Igor Škafar)

Prisluhnite jima na Soundcloudu. KLIK!

Za koncert Random Logic je cena 8 EUR oz. 6 EUR za dijake, študente, upokojence in brezposelne. Vse ostalo je brezplačno.

Predprodaja vstopnic v Art kinu Odeon Izola in Galeriji Alga.

 

IZLAND

“Način, na katerega Izland (Marko Vivoda in Gašper Milkovič Biloslav) tvori svoje vizualne pokrajine, je v svojem temelju dokaz za nezadostnost kakršnegakoli dualizma ob razumevanju optične izkušnje, ki smo ji ob njunem delu izpostavljeni. Klasifikacije tipa: analogno/digitalno, realno/virtualno, konkretno/abstraktno, sprevržeta in gledalcu omogočita, da ni potrebno izbrati, saj je oboje vsebovano znotraj singularnosti zaznanega.
Podobe, ki smo jim priča, in nas osupnejo s svojo neverjetnostjo, merijo na točno tisto komponento vidnega, ki ji lahko rečemo čudenje, saj za zabeleženo sprva ne najdemo referenčne opore. Od tod tudi lepota, od tod definicija vizije (vidna zaznava brez stvarne podlage), saj videnega ni mogoče umestiti v nek znan register. Vsaj dokler se ob gledanju ne pojavijo določeni elementi, malenkostne nepravilnosti, ki nek delec vidne površine lahko umestijo v horizont predmetnega. Bodisi je to mehurček zraka na gibljivih raznobarvnih gladinah bodisi prašni delec, ki tone čez polje slike in nam zato priča o prostoru, ki ga gledamo, kot o nečem tekočem. V tej razpoki vizije, se izkušnja še poglobi, gledanje in mišljenje sta zdaj izzvana; gledalec se zaloti pri poskusu, da bi razumel, saj postane jasno, da je vsaka od teh pokrajin utemeljena v snovnosti, da konstrukcija vizij izhaja iz nečesa materialnega, da je znotraj teh prostorov vsebovano nekaj, kar staplja opozicije in gledalcu upodobi svet, ki je hkrati neverjeten, a tukajšnji, ki je nepoznan, a ne tuj, ki je, skratka, lep in mogoč.”
Karlo Hmeljak

 

Random Logic π from Random Logic on Vimeo.

Odzivi na prihajajoči album:

“Zvok, od katerega se pričakuje, da se bo do nerazpoznavnosti uravnal z okoljem, se izkaže za nelinearni kontinuum modulacij, perturbacij, zagozd, s čimer je izterjana prezenca uma, torej misli. Ustvarjalca porodita poslušalca. Šele pazljivo, predano, iztanjšano poslušanje poustvari, priustvari pogoje za tisto, čemur bo spet mogoče reči glasba.” – Marko Bauer

“Ta glasba ni primerna za ozadje, ni primerna za kuliso, medtem ko počnemo nekaj drugega. Moramo se ji posvetiti, da bi jo slišali. /…/ Random Logic zvok je še vedno prepoznaven, čeprav je sedaj že na drugem planetu. Nosi značilen avtorski podpis, ki ne rabi imen. Dovolj je, da ga slišimo.” – Matjaž Farič

“Vrtinci raznoterih impulzov, zvokov, šumov, prasketanj in nepričakovanih zasukov ustvarijo izjemno poslušalsko izkušnjo, ki na prvi posluh pogosto lahko izpade nekoliko kaotično, toda gre za skrbno urejen kaos, ki iz minute v minuto postaja bolj razumljiv.” – Goran Kompoš

 

Odzivi na premierni nastop 29. novembra v Kinu Šiška

“Random Logic sta servirala eno najbolj norih glasbenih izkušenj, kar sem jih kadarkoli doživel v svetu elektronske glasbe. Obenem pa sta opozorila tudi na to, da obstaja alternativna verzija prihodnosti, kjer ljudje še vedno izražajo čustva in kontrolirajo svoja orodja. In da za nekaj novega in potencialno futurističnega ne rabimo dvigniti rok in prepustiti stvari računalnikom.” – Tadej Droljc, Radio Študent

Povezava do celotne recenzije: http://radiostudent.si/glasba/r%C5%A1-recenzija/random-logic-snd

Povezava na video reportažo oddaje 8 dan na RTV SLO: http://ava.rtvslo.si/predvajaj/vrnitev-dua-random-logic/ava2.174250638/

Video napoved novega albuma: http://vimeo.com/79975234

 

I.D.I.O.T  – predstavitev desete številke

I.D.I.O.T je paraliterarna organizacija, ki ob glasbeno-literarnih manifestacijah objavlja istoimensko revijo namenjeno poeziji, prozi, drami in teoriji. Formirala se je iz želje odpreti prostor ter povezati tako uveljavljene kot neuveljavljene avtorje 21. stoletja; prostor, ki bo spremljal in soustvarjal razvoj sodobne literarne prakse, tako kot literarne teorije. Skratka, iz želje in ambicije ustvariti novo generacijo in preprosto sprožiti Renesanso, brez predolgih razlag. Z VIOLINO PROTI BAZUKI. POEZIJA JE ZATO, DA SE PIŠE DALJE.

Brali bodo: Karlo Hmeljak (prejemnik Veronikine nagrade 2013 za najboljšo pesniško zbirko), Jasmin B. Frelih (prejemnik nagrade za najboljši literarni prvenec na 29. slovenskem knjižnem sejmu), Uroš Prah, Tibor Hrs Pandur in Blaž Iršič.

http://id.iot.si/

28.12.2013 ob 21:00